mojeGASTRO – aplikacja do zamawiania jedzenia dla Twojej restauracji

Jak szybko i bezproblemowo zamówić jedzenie z restauracji do domu? Okazuje się, że najskuteczniejszym i najchętniej wybieranym narzędziem są aplikacje na urządzenia mobilne: telefony, tablety, komputery. Dzięki nim proces zamawiania zostały skrócony do minimum. Wybór potrawy oraz złożenie zamówienia są banalnie proste i nie wymagają oczekiwania na zwolnienie się linii telefonicznej w ulubionej restauracji. Kilka minut wystarczy, żeby przejrzeć menu, wybrać danie i poinformować o tym lokal gastronomiczny. Jedną z najbardziej funkcjonalnych, a tym samym chętnie wybieranych aplikacji do zamawiania jedzenia jest mojeGASTRO.
http://www.mojegastro.pl/aplikacja-do-zamawiania-jedzenia/

Przewaga aplikacji mobilnych nad zamówieniami telefonicznymi

Zamawianie jedzenia z restauracji do domu to nie nowość. Tę opcję restauracje oferowały już kilkanaście lat temu, reklamując się przez dystrybucję ulotek menu. Wystarczyło wybrać danie i zadzwonić do restauracji z prośbą o jego przygotowanie i przywiezienie pod wskazany adres. Niestety, ta forma składania zamówienia wiązała się z wieloma niedogodnościami. Przede wszystkim żeby w ogóle móc nawiązać kontakt z restauracją i coś w niej zamówić, trzeba było dysponować otrzymanym wcześniej menu. Inna kwestia to fakt, że linia telefoniczna w najpopularniejszych knajpkach i restauracjach była stale zajęta, ponieważ inni również próbowali zamówić z nich jedzenie. Rozmowa telefoniczna zwiększała także ryzyko pomyłki. Często zdarzało się więc, że klient otrzymywał inne danie niż zamówił albo że zamówienie trafiało pod inny niż wskazany adres. Cały proces zamawiania był długotrwały i problemowy.

Sytuacja zupełnie zmieniła się wraz z upowszechnieniem się dostępu do internetu. Dziś najwygodniejszym i najszybszym sposobem na kontakt z restauracją jest aplikacja do zamawiania jedzenia, np. popularne mojeGASRTO. Jedzenie można zamówić w dowolne miejsce, korzystając z któregokolwiek z urządzeń mobilnych: telefonu, tabletu lub komputera. Połączenie z siecią i włączona aplikacja to wszystko, czego potrzebuje użytkownik, żeby nawiązać kontakt z restauracją. Aplikacja posiada bazę knajpek i dysponuje ich dokładnym menu, których dostęp ma użytkownik. Wystarczy więc przejrzeć oferty, wybrać danie oraz podać dane do wysyłki, żeby restauracja zaczęła realizować zamówienie. Cały proces zamawiania jedzenia trwa kilka minut i jest wyjątkowo prosty. W porównaniu z kontaktem telefonicznym to ogromna oszczędność czasu, a przede wszystkim wygoda.

Jak działa aplikacja do zamawiania jedzenia mojeGASTRO?

Aplikacja do zamawiania jedzenia mojeGASTRO to wyjątkowo nowoczesne, innowacyjne narzędzie usprawniające kontakt między klientem a restauracją. Dzięki mojeGASTRO proces zamawiania jedzenia został skrócony do minimum i wiąże się z komfortem dla obu stron: zamawiającego oraz realizującego zlecenie.
Jedną z największych zalet programu mojeGASTRO jest intuicyjne menu, dzięki któremu użytkownik szybko i bez problemu otrzymuje dostęp do wszystkich interesujących go danych. Wystarczy, że wybierze z listy swoją ulubioną restaurację lub że poprosi aplikację o wyłonienie lokali gastronomicznych, które serwują podany przez niego rodzaj kuchni czy typ dania. Następny krok to przejrzenie menu – nowością, którą oferuje aplikacja mojeGASTRO jest menu uzupełnione o zdjęcia. Dzięki wizualizacji oferty wybór dania odbywa się szybciej i jest łatwiejszy. Klient widzi dokładnie, czego może się spodziewać po konkretnej potrawie i łatwiej mu podjąć decyzję – to ważna kwestia zwłaszcza w przypadku kuchni orientalnych.
Inna istotna opcja, którą oferuje mojeGASTRO to możliwość sprawdzenia szczegółów dotyczących dania. Wystarczy kliknąć w opcję opis pod zdjęciem, żeby uzyskać szczegółowe dane na temat konkretnej potrawy, na przykład upewnić się, że nie zawiera uczulających składników czy nie ma w składzie czegoś, czego dana osoba nie lubi.

mojeGASTRO — szybkie zamówienie i realizacja

Dzięki aplikacji do zamawiania jedzenia mojeGASTRO cały proces kontaktu między klientem a restauracją jest bardzo krótki. Po wybraniu konkretnego dania użytkownik aplikacji podaje swoje dane, takie jak imię i nazwisko i adres do wysyłki, i z jego strony proces zostaje zakończony. Wtedy restauracja otrzymuje powiadomienie o wpłynięciu zamówienia i może rozpocząć proces jego przygotowywania. Ryzyko pomyłki dania czy adresu w przypadku aplikacji mojeGASTRO zostaje całkowicie zlikwidowane. Po przygotowaniu zamówienia to jest odbierane przez kuriera, a następnie dowożone do klienta. Całość odbywa się szybko, bez zbędnych komplikacji.

Dlaczego popularność mojeGASTRO stal rośnie?

Tempo życia stale się zwiększa, a nowe technologie mają nam pomóc uporać się z tym problemem. Zamawiając jedzenie z restauracji, klienci oczekują dziś, że cały proces będzie łatwy, szybki, a zamówienie trafi do nich najszybciej, jak to możliwe. To dlatego chętnie wykorzystują w kontakcie z lokalami gastronomicznymi aplikacje mobilne. Te usprawniają cały proceder, a przede wszystkim są dostępne z dowolnego miejsca. Wystarczy smartfon z podłączeniem do Internetu, którym dysponuje dziś prawie każdy.

zielona kawa odchudzanie

Leave a Reply